Op deze pagina hopen wij u antwoord te kunnen geven op uw vragen. Mocht uw vraag er niet tussen zitten kunt u contact met ons opnemen via de contact pagina. Wij horen graag van u!
Hoeveel u aan verzendkosten betaald hangt af van het gewicht, soort post en waar het pakket naartoe moet (binnenland/buitenland). Hieronder vindt u een overzicht:
Kan ik mijn bestelling (nog) wijzigen of annuleren?
U kunt hiervoor contact met ons opnemen via de telefoon, e-mail of het contactformulier. Let wel: als het pakket eenmaal is verzonden kunnen wij dat niet meer stopzetten.
Betalingen
Welke betalingsmogelijkheden biedt Kachelspecialist van Engelenburg?
Bij Kachelspecialist van Engelenburg kunt u betalen via iDeal, creditcard en bankoverschrijving.
Hoe lang duurt het voordat mijn betaling voltooid is?
Dit hangt af van de gekozen betalingsmogelijkheid en bij welke bank u zit.
Zit u bij dezelfde bank als ons dat kan de betaling nog dezelfde (werk)dag worden verwerkt. Als u bij een andere bank zit dan gaat er meestal een dag overheen.
Garantie
Hoelang heeft mijn aangeschafte product garantie?
Bij Kachelspecialist van Engelenburg hanteren wij de wettelijke garantie. Dat houdt in dat het product geen gebreken hoort te vertonen die u niet kunt verwachten tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik.
Hoe zit het met fabrieksgarantie?
Informatie over de fabrieksgarantie kunt u, indien van toepassing, meestal vinden in de handleiding van uw product. Mocht u deze missen kunt u contact met ons opnemen. De fabrieksgarantie doet overigens ook niets af aan de wettelijke garantie die wij u bieden.
Levertijden en bezorging
Kunt u mij er van verzekeren dat het product heel aankomt?
Wij zullen ten alle tijden zorg dragen voor het goed verpakken van uw product en sturen uw product ook verzekerd op.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
U krijgt na de bestelling via de mail de track en trace zodra wij het pakket hebben overgedragen aan de pakketdienst.
Is het mogelijk om mijn bestelling op een specifiek moment te laten afleveren?
U kunt na ontvangst van de track en tracecode zelf bij de pakketdienst een dagdeel aangeven.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling arriveert?
Indien het onderdeel op voorraad is, zal deze binnen enkele dagen bij u zijn.
Wat kan ik verwachten als ik bij u producten bestel die een van elkaar afwijkende levertijd hebben?
Wij zullen u informeren over de eventuele levertijd, en samen de beste tijd van verzenden bespreken. Wij zullen ten alle tijden zorg dragen voor het goed verpakken van uw product en sturen uw product ook verzekerd op.
Is het mogelijk dat ik de bestelling bij u afhaal?
Ja, dit is mogelijk
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.