0318-437790 — info@kachelspecialist-engelenburg.nl

Klantenservice

Op deze pagina hopen wij u antwoord te kunnen geven op uw vragen. Mocht uw vraag er niet tussen zitten kunt u contact met ons opnemen via de contact pagina. Wij horen graag van u!

Veelgestelde vragen

Bestellingen

Hoeveel betaal ik aan verzendkosten?

Hoeveel u aan verzendkosten betaald hangt af van het gewicht, soort post en waar het pakket naartoe moet (binnenland/buitenland). Hieronder vindt u een overzicht:

Kan ik mijn bestelling (nog) wijzigen of annuleren?

U kunt hiervoor contact met ons opnemen via de telefoon, e-mail of het contactformulier. Let wel: als het pakket eenmaal is verzonden kunnen wij dat niet meer stopzetten.

Betalingen

Welke betalingsmogelijkheden biedt Kachelspecialist van Engelenburg?

Bij Kachelspecialist van Engelenburg kunt u betalen via iDeal, creditcard en bankoverschrijving.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling voltooid is?

Dit hangt af van de gekozen betalingsmogelijkheid en bij welke bank u zit.

Zit u bij dezelfde bank als ons dat kan de betaling nog dezelfde (werk)dag worden verwerkt. Als u bij een andere bank zit dan gaat er meestal een dag overheen.

Garantie

Hoelang heeft mijn aangeschafte product garantie?

Bij Kachelspecialist van Engelenburg hanteren wij de wettelijke garantie. Dat houdt in dat het product geen gebreken hoort te vertonen die u niet kunt verwachten tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik.

Hoe zit het met fabrieksgarantie?

Informatie over de fabrieksgarantie kunt u, indien van toepassing, meestal vinden in de handleiding van uw product. Mocht u deze missen kunt u contact met ons opnemen. De fabrieksgarantie doet overigens ook niets af aan de wettelijke garantie die wij u bieden.

Levertijden en bezorging

Kunt u mij er van verzekeren dat het product heel aankomt?

Wij zullen ten alle tijden zorg dragen voor het goed verpakken van uw product en sturen uw product ook verzekerd op.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

U krijgt na de bestelling via de mail de track en trace zodra wij het pakket hebben overgedragen aan de pakketdienst.

Is het mogelijk om mijn bestelling op een specifiek moment te laten afleveren?

U kunt na ontvangst van de track en tracecode zelf bij de pakketdienst een dagdeel aangeven.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling arriveert?

Indien het onderdeel op voorraad is, zal deze binnen enkele dagen bij u zijn.

Wat kan ik verwachten als ik bij u producten bestel die een van elkaar afwijkende levertijd hebben?

Wij zullen u informeren over de eventuele levertijd, en samen de beste tijd van verzenden bespreken. Wij zullen ten alle tijden zorg dragen voor het goed verpakken van uw product en sturen uw product ook verzekerd op.

Is het mogelijk dat ik de bestelling bij u afhaal?

Ja, dit is mogelijk